lamentare.blogg.se

Gnällblogg.

Vad fan ska man göra?

Publicerad 2014-03-09 21:50:11 i Gnäll,

Ikväll kom tårarna... hjälpte inte ett dugg.
Jag känner mig så fruktansvärt ensam... så fruktansvärt äckligt jävla ensam... ikväll känner jag att jag behöver komma hemifrån och träffa någon, just ikväll, nu... hela kroppen skriker men jag har ingenstans att ta vägen.
Jag känner mig så hjälplös och så fruktansvärt frustrerad...
 
"Det finns hjälp" får man höra jämt när man berättar att man mår dåligt... "Men varför skaffade han/hon inte hjälp?" när någon har avslutat sitt liv...
Det är ju fan omöjligt... man kan inte göra ett jävla skit. Det har gått över tre månader nu och allt är så jävla tassligt och trasig och det känns som att jag ska dö... och jag får ingen jävla hjälp!!!!!!!!!!! Jag är så jävla less!!
Vad fan ska man göra för att få hjälp i tid? Gå in i lobbyn på psyk och skära upp handlederna?
 
Jag är så trött... jag vill inte vara ensam, jag vill inte...

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2014-03-09 23:44:46

Fyfan, det är ju sjukt att du inte fått någon tid än! Men det är bara att ringa, ringa och åter ringa för till slut kommer de göra något åt det, det måste dem. Puss på dig älskade Elin <3

Svar: Jag tror inte det hjälper att tjata faktiskt eftersom de har något problem som de "jobbar på att lösa" -_-
Puss <2
Elin Engstrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggens enda syfte är att jag ska få gnälla av mig när jag mår dåligt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela