lamentare.blogg.se

Gnällblogg.

Ensamheten äter upp mig.

Publicerad 2014-03-16 19:19:22 i Gnäll,

Jag behöver isolera mig ett tag... Jag har aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv och det blir bara värre och värre. 
Och jag har märkt att det känns värre när jag faktiskt träffas folk, eller ja... I alla fall efteråt när vi har sagt hej då. Så jag har avaktiverat Facebook tillfälligt för ja... Det gör att jag känner mig mer ensam. 
Jag vet inte vad jag ska göra... Jag får ingen hjälp och ensamheten äter upp mig inifrån. Självhatet är tillbaka och jag orkar verkligen inte med mig själv. Jag vill bara bort. Jag orkar inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggens enda syfte är att jag ska få gnälla av mig när jag mår dåligt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela