lamentare.blogg.se

Gnällblogg.

Ledsen

Publicerad 2014-02-06 01:52:13 i Gnäll,

Inatt är jag ledsen... Fruktansvärt ledsen. Jag är rädd och orolig... Det pågår ett inre kaos i mig som jag inte kan prata om med någon... Tankarna är destruktiva och det gör mig ännu mer ledsen. 
Jag ligger i sängen och känner mig så fruktansvärt ensam... Jag ville undvika att ta ångestdämpande inatt men behöver dem nog. 

Självhatet börjar smyga sig tillbaka och jag kämpar emot med alla krafter jag har men helvete... Orken börjar ta slut igen... Jag behöver hjälp nu, jag orkar inte bära på mina känslor och tankar ensam mer... Jag orkar inte. 

Ville bara skriva av mig... 

Om

Min profilbild

Den här bloggens enda syfte är att jag ska få gnälla av mig när jag mår dåligt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela